TerCari-Cari

Monday, January 31, 2011

::mari menyibok::

ha nie sume adalah aktiviti dikala hujan pada hari ahad... actually we ollzz g GIANT Equine coz nak beli barang masak...ye lar nak wat cam ne an...ibu dedy da g melaka...jage dak along tersayang 2..eh cakap sal dak along kan ade bende yang pelik kat die nie...pelik coz pembawakan 'budak' yang dialami beliau sesangat lar merunsingkan hati dan sanubariku...muahahaha sangat keji okies...die da macam Mak2 da sekarang...mebebel jer...itu x buleh ini x buleh...hadooiii...layan kan jer lar...coz i lub u so much my bigger sistaa...wakakaka...eh jap nak bagitao nie...sambil membeli barang2 nak masak dak own (amirul) nie nak men game plak...hurmm layankan jer la...nak wat cam ne da die nie an 'NOMBOR 1' bak kate dedy lar...da r layan gambar ek...




ha nie waktu men ame apentah name eh...memule aku bangga gak r sebab dak own x berjaya memasukkan bola itu kedalam gawang ku...muahaha kembang kuncup hidung aku bangga seh...cube nengok pas tu jadi bape...2-0 mak ai...terror dak own nie.. eleh aku bagi can sebenornye...




yes...aku berjaya memasukkan bola itu ke gawang dak own...maari claap2 ur hand...lompat bintang 10x plus terjun tiruk di atas lantai...



ha nie game si gedik toyen bersame dak own...hahahaha besh giler nengok diorang men game 2..memule nak join pas 2 last2 abaikan jer lar..macam payah pulok aku nengok.. 4 ur info dak own nie sayang gile kat dak toyeng and i dun know the reason...but if kitorang mentioned kat die yang dak cik nak balik hambooiii tarik muke koo...'biar lar cik dok asrama jer' ambooii...




balik daari giant aku teros g dapor..okies aku yang masak..biar r xsedap ke ape ke...aku da lapor sebab 2 aku yang masak...bersama toyeng sebenornye..hehehe...yang kek atas nie budak yang menyibok jer...aku potong ayam die pon same...haaa aku bagik pisau sebijik n papan pemotong...yang ayam 2 aku bagi isi jer coz senang...tapi kelako gak r habis hancur ayam 2 dikerjakan dak own...


tukang amik picture nie dak toyeng tao..yang nampak kai 2 jer aku la tuh..hehehehedak toyeng masak kangkong goreng belacan...xsempat nak snap kitorang yang 'snap' the makanan sebab terlalu lapor...hahahaha tapi kangkong sangat sedap..eh aku nye sop pon sdap okies... xmao kalah ngan dak toyeng...

cencurut: aku rase pas nie hari2 aku nak masak...rase2 jodo nak kawen macam da dekat jer...amboii 6th sense aku nie...hehehehe

No comments:

Post a Comment