TerCari-Cari

Monday, January 24, 2011

mengaPa SukaR diLAfazKAn

kenapa ianya menjadi sukar?? adakah kerana ianya bukan rela dari hati??
why you make it so hard man.. ape yang aku perlukan hanya ayat tu terkeluar dari mulut kau jer..susa sangat ker?? opss teett ape yang aku tunggu nie bukan lar I lab u ke i miss you ke or so wat ever words yang kuar dari mulut couples2 yang konon nye tengah Hangit bercinta..opppsss..aku hanya tunggu satu pengakuan..pengakuan yang ikhlas dari orang yang aku teramat lar kenal..actually aku ade stoly nak share kat cnie..sedey gile cite nie..benda yang terjadi di alam nyata...the things that no more belong to m3.. there's a 3 situation that can describe the words that cannot been thrown out by him..firstly, there's one time i called him..starting was so good until he said 'if the line been cut off dont get angry, low batt lalink' okies then i hang up the pone, a few days latter still calling him..'wat are you doing dear' thats the first word from me, 'nothing lalink' okies..'urm lalink i need to take a shower first after this i called you back' he said, 'promise? i'm asking, yes i'm promise lalink'..minutes  after minutes hour after hour my called never been returned.. its ok maybe he forgot..on the evening i called him again..' i'm quite busy rite now will call you back'..before he hang up the called i heard he loughing wit all his member..'hahahaha'..nie lar stoly yang terjadi kat diri aku...kenapa aku bercerita sambil speaking?? hurmm aku sendiri x paham kenapa.. bayang kan lar if benda nie jadi kat sesape yang korang kenal...sedey tak?? terlalu sedey aku rase sekarang nie.. susa sangat ke nak bagi tao "lalink we really need a break, please jangan ganggu i lagik' fullstop!! susa sangat ke wei..alo da berape lame aku kenal ko..bukan sehari dua okies.. da bertahun da...da memang slalu u buat perangai macam nie ape i kisah..okies i akan lupe kan u..mulai dari sekarang cume blog nie je la yang i perlukan..

rase-rase ade tak ubat yang boleh ubat kan hati aku yang parah nie..please ku butuh dokter cintaaa...lalalala..buat dirinya (macam lar die bace blog aku kan) semoga hepy slalu this time bukan i yang tinggalkan u tapi u yang menciptakan perpisahan ini..walau berat di hati i nak melepaskan u tapi i redha..ini yang terbaik antara kita..hope u hepy alwayzz may allah bless u..

cencurut: i'm writing becoz u make me hurt...

No comments:

Post a Comment