TerCari-Cari

Sunday, January 23, 2011

cube BErtahan


::first Song::
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

::secOnd Song::
akan ku renang lautan yang berapi
membuktikan kehebatan nya cinta ini
tetapi jika engkau meninggalkan aku
terhiris hati ini terguris jiwa ini
menangis tak berlagu oooo
biarpun ombak yang merubah pantai
kasih ku takkan hancur berderai..
biarpun hari berganti hari
dirimu tetap ku nanti ooo
sayangku pimpinkan tanganmu..
menuju mahligai bahgia..
kita bersama nikmati kisah cinta..
hidup bagaikan di syurga..ooo
kassiiihhh...

aku rase 1st song tu kompom ramai yang tau..if sesape yang xtao 2 so sile2 la tampar diri sendiri 1000x kerana anda ibarat orang yang duduk dalam gua xberpenutup..huhuhu but the 2nd one me sure not so much people yang tao lagu nie..aku blaja dengar lagu nie pon dari my sis yang suke gilek terhegeh2 mengambil gambar sendiri menggunakan Hp kakak nye ini..thanks p-Nan memule dengar memang layan gile lagu 2..tapi yang nyanyi nye bukan famous artist ke ape ke juz budak2 taman yang aku tengok ala2 'mat rempit' gitu..suara not bad lagu pon diorang compose sendiri..elok la korang compose lagu nyanyi sendiri dari dok melepak x tentu hala ke..merempit merompak eeeuuu geruun taoo... alamak lari plak tajuk..cube check ape persamaan diantara kedua2 lagu nie..of coz la tentang seseorang yang terlalu sayangkan kekasihnya sehingga payah n susa nak lupekan mereka..but for me aku akan cube bertahan selama yang mungkin..bertahan dari memikirkan dirinya..merinduinya..menyayangi dirinya dan jauh skali memaafkan dirinya.. go go gurl..chaiyok2..


okies perkenalkan orang yang mengenalkan aku ngan lagu kedua nie..orang yang berbaju hijo 2 k..namenye ekyn a.k.a p-nan a.k.a chiq a.k.a ape lagi ek?? hahaha hantam je la..

cencurut: 4me i like both of the song..btw gambar atas 2 saje je tempek..sukeeee



No comments:

Post a Comment