TerCari-Cari

Tuesday, February 1, 2011

gadget ooh gadget ("-)

okies dokies aku tak tao la nape sekarang nie perkataan 2 yang selalu keluar dari mulut aku..
ape makne okies dokies 2 ek?? yang aku engat cartoon yokies ade lar..muahahaha..
sebenornye dalam hati aku yang penuh dengan bunga taek ayam nie selalu berangan nak tukar hp lar...nak tambah gadget lar..nak beli PS lar..itu lar ini lar...adoii...macam2 kan?? tapi 2 sume nafsu n naluri seorang wanita jer..aku bisa kok menepis nya...biarlah aku hanya memakai hp ku sekarang ini kerana itu saja kemampuan yang aku ade..muahahaha...Tapi ianya bakal berubah kerana pada jumaat yang lepas aku menjempot dak toyeng a.k.a ain kat komuter serdang, so sebab nak menunggu membernye dak ayu sampai aku pon mengusulkan supaya kitorang lepak kat mines jer..kan dekat..hehehehe dari 1 tingkat ke tingkat yang lain dan yang keseterusnya kitorang terjah..dari kedai baju ke kedai seluar ke kedai beg ke kedai kasut akhirnya kaki aku n toyeng terhenti di kedai2 telepon..aduhhh rambang mata gile babes r kejap..memula tanye2 jer..amoi 2 pon terangkan la model nie bla bla bla...sekian..sekian..sekian.. urm ok.. aku n dak toyeng pindah pulak ke kedai yang jaraknye juz 3 buah jer dari kedai tadi.. sungguh aku jatuh cinta bukan hanya kerana salesman yang agak2 hensem n chinese look (of coz la cino laknat) muahaha..diorang buat aku betol2 memkenankan diriku ini kepada 2 buah model...ayoyo i like i like i like...mari kite menaghii... yeehaaaww..

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

okies bertenag raje..be cool alamak x bole nak cool da nie..kau telah mencurik perhatianku...separuh nafas ku pergi  keranamu... tadaaaa......




ha ni model pertama yang aku n dak toyeng terjah..sangat mencurik hati kerana i love nokia..sekarang nie pon aku pakai nokia jugak..urm...tapi yang nie i like biase2 jer..xde r extra sangat..






haaaaa yang nie la yang benar2 membuat tidor malam ku x keruan...asek teringat tentang nya...setiap kali aku melelapkan mata hanya ia yang berada di hati...muahahaha sony ericsoonnn vuivazz eh betoi ke aku eja nie ek?? aku minat gile yang nie..camera 8.1 mega pixcel..yang lain basic2 jer 3g wifi..hurm bagi aku yang penting mesti ade 3g jer.. huhuhu..




model nie mb ade banyak colour kot..tapi yang aku nampak kat kedai 2 hanya 2 colour purple and hitam...yang pink aku tempek 2 haram nak ado...alangkah indah dunia ini andainya yang pink 2 ado..haaareemmm...





tolong lar antara yang kiri dan kanan...yang mane harus dipilih...yang kanan yang sedia ado...yang kiri pulak jename peberet aku...arrgghhh tentionn.... tolong...help me my mummy...aku penin..penin sepeti hendak memengsankan diri sendiri berkali2.




nkie model yang aku pakai sekarang..memang la da out to date kan...nak wat cam no...nie yang aku mampu...bak kate aizat 2...hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku...eleh padahal x mampu... tolong la pilih ha...mane nie....

tapi dalam banyak2 gadget kan aku nan suko yang nie sebaabbb...






















DIE BODO SANGAT!!!!!!!!!!!!!


cencurut: eleh berangan jer lebey belinye haaareeemmm...hahahaha semalam ku bermimpi hai dengan 1 bintang...lalalalalala...jom karoke..






No comments:

Post a Comment