TerCari-Cari

Wednesday, February 2, 2011

^^^Ade Aku KesaH^^^



Hari 2 bile aku dok skodeng blog orang aku terbace r 1 blog nie..
tajuk biase2 jer tapi yang buat aku rase macam 'ade aku kesah' bile 1 part nie...
ayoyo biar la ape pon orang nak letak ape dalam blog diorang...
nak letak cartoon ker nak letak monster ke biar lar..
kalau ko tak rase selesa silalah angkat kaki angkat tangan tekan je butang X kat belah kanan 2...
bukan nye susa pon kan...
tak perlu tenaga yang banyak pon...lau ko rase yang bile ko bace blog diorang 2 telinga ko sakit...
ko sumbat ngan kapas!! kat kedai runcit 2 banyak kapas..susa2 tutop pakai tangan or jari kelingking ko 2..
hahaha angggiiinn 1 badan...tapi overall aku suke bace sebab ayat dalam blog ko 2 sangat2 la slumber kodok..
men cakap lepas jer...mak suke nyah...lalalalalala



cencurut: muahahaha picture nie curik dari lappy nie...wakakaka tenkiuu

No comments:

Post a Comment